• English
    • العربية
    • français
  • English 
    • English
    • العربية
    • français
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • C- Faculté des Sciences Economiques, Commerciales et des Sciences de Gestion - كلية العلوم الاقتصادية التجارية و علوم التسيير
  • Département de Sciences Commerciales - قسم العلوم التجارية
  • - مذكرات الماستر
  • تسويق
  • View Item
  •   DSpace Home
  • C- Faculté des Sciences Economiques, Commerciales et des Sciences de Gestion - كلية العلوم الاقتصادية التجارية و علوم التسيير
  • Département de Sciences Commerciales - قسم العلوم التجارية
  • - مذكرات الماستر
  • تسويق
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

تقييم جودة الخدمات الجامعية من وجهة نظر الأساتذة طبقا لنموذج الأداء الفعلي servperf -دراسة حالة المركز الجامعي تيسسمسيلت

Thumbnail
View/Open
تقييم جودة الخدمات الجامعية من وجهة نظر الأساتذة طبقا لنموذج الأداء الفعلي servperf -دراسة حالة المركز الجامعي تيسسمسيلت (4.219Mb)
Date
2019
Author
بومزود, دلال
عبون, منال
Metadata
Show full item record
URI
http://193.194.79.39:81/dspace.univ-tissemsilt.dz/handle/123456789/1181
Collections
  • تسويق [107]

Copyright © 2022 | Tissemsilt University | Catalogue-Biblio | Moodle~E-learning | FaceBook
Contact Us | Send Feedback

@univ.tis@univ.tis
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Copyright © 2022 | Tissemsilt University | Catalogue-Biblio | Moodle~E-learning | FaceBook
Contact Us | Send Feedback

@univ.tis@univ.tis