Toggle navigation
English
العربية
français
English
English
العربية
français
Login
Toggle navigation
View Item
DSpace Home
C- Faculté des Sciences Economiques, Commerciales et des Sciences de Gestion - كلية العلوم الاقتصادية التجارية و علوم التسيير
Département de Sciences Commerciales - قسم العلوم التجارية
- مذكرات الماستر
تسويق
View Item
DSpace Home
C- Faculté des Sciences Economiques, Commerciales et des Sciences de Gestion - كلية العلوم الاقتصادية التجارية و علوم التسيير
Département de Sciences Commerciales - قسم العلوم التجارية
- مذكرات الماستر
تسويق
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Search DSpace
This Collection
أثر ثنائية سياسة المنتج و التسعير على رضا العميل - دراسة حالة موبليس تيسمسيلت
View/
Open
أثر ثنائية سياسة المنتج و التسعير على رضا العميل - دراسة حالة موبليس تيسمسيلت (3.158Mb)
Date
2019
Author
هني, محمد
بومدل, محمد
Metadata
Show full item record
URI
http://193.194.79.39:81/dspace.univ-tissemsilt.dz/handle/123456789/1190
Collections
تسويق
[107]
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register