Toggle navigation
English
العربية
français
English
English
العربية
français
Login
Toggle navigation
View Item
DSpace Home
C- Faculté des Sciences Economiques, Commerciales et des Sciences de Gestion - كلية العلوم الاقتصادية التجارية و علوم التسيير
Département de Sciences Commerciales - قسم العلوم التجارية
- مذكرات الماستر
تسويق
View Item
DSpace Home
C- Faculté des Sciences Economiques, Commerciales et des Sciences de Gestion - كلية العلوم الاقتصادية التجارية و علوم التسيير
Département de Sciences Commerciales - قسم العلوم التجارية
- مذكرات الماستر
تسويق
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Search DSpace
This Collection
إستراتجية بناء صورة العلامة و دورها في زيادة الحصة السوقية - دراسة حالة فاميلي شوب تيسمسيلت
View/
Open
إستراتجية بناء صورة العلامة و دورها في زيادة الحصة السوقية - دراسة حالة فاميلي شوب تيسمسيلت (4.305Mb)
Date
2019
Author
غانس, جمال
عصفورة, عبد اللطيف
Metadata
Show full item record
URI
http://193.194.79.39:81/dspace.univ-tissemsilt.dz/handle/123456789/1194
Collections
تسويق
[107]
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register