Toggle navigation
English
العربية
français
English
English
العربية
français
Login
Toggle navigation
View Item
DSpace Home
C- Faculté des Sciences Economiques, Commerciales et des Sciences de Gestion - كلية العلوم الاقتصادية التجارية و علوم التسيير
Département de Sciences Commerciales - قسم العلوم التجارية
- مذكرات الماستر
تسويق
View Item
DSpace Home
C- Faculté des Sciences Economiques, Commerciales et des Sciences de Gestion - كلية العلوم الاقتصادية التجارية و علوم التسيير
Département de Sciences Commerciales - قسم العلوم التجارية
- مذكرات الماستر
تسويق
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Search DSpace
This Collection
تأثير التسويق الالكتروني على اتخاذ قرار الشراء لدى المستهلك النهائي - دراسة حالة بريد الجزائر وحدة تيسمسيلت
View/
Open
تأثير التسويق الالكتروني على اتخاذ قرار الشراء لدى المستهلك النهائي - دراسة حالة بريد الجزائر وحدة تيسمسيلت (1.857Mb)
Date
2019
Author
عايد, محمد
داود, فريدة
Metadata
Show full item record
URI
http://193.194.79.39:81/dspace.univ-tissemsilt.dz/handle/123456789/1097
Collections
تسويق
[107]
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register