Toggle navigation
English
العربية
français
English
English
العربية
français
Login
Toggle navigation
View Item
DSpace Home
C- Faculté des Sciences Economiques, Commerciales et des Sciences de Gestion - كلية العلوم الاقتصادية التجارية و علوم التسيير
Département de Sciences Commerciales - قسم العلوم التجارية
- مذكرات الماستر
تسويق
View Item
DSpace Home
C- Faculté des Sciences Economiques, Commerciales et des Sciences de Gestion - كلية العلوم الاقتصادية التجارية و علوم التسيير
Département de Sciences Commerciales - قسم العلوم التجارية
- مذكرات الماستر
تسويق
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Search DSpace
This Collection
أهمية العلامة التجارية في ترسيخ الصورة الذهنية لدى العميل-دراسة حالة مؤسسة المطاحن الكبرى للظهرة مستغانم-
View/
Open
أهمية العلامة التجارية في ترسيخ الصورة الذهنية لدى العميل-دراسة حالة مؤسسة المطاحن الكبرى للظهرة مستغانم- (4.378Mb)
Date
2016
Author
دريزي, نور الهدى
بركان, سمية
Metadata
Show full item record
URI
http://193.194.79.39:81/dspace.univ-tissemsilt.dz/handle/123456789/1120
Collections
تسويق
[107]
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register