• English
    • العربية
    • français
  • English 
    • English
    • العربية
    • français
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • C- Faculté des Sciences Economiques, Commerciales et des Sciences de Gestion - كلية العلوم الاقتصادية التجارية و علوم التسيير
  • Département de Sciences Commerciales - قسم العلوم التجارية
  • - مذكرات الماستر
  • تسويق
  • View Item
  •   DSpace Home
  • C- Faculté des Sciences Economiques, Commerciales et des Sciences de Gestion - كلية العلوم الاقتصادية التجارية و علوم التسيير
  • Département de Sciences Commerciales - قسم العلوم التجارية
  • - مذكرات الماستر
  • تسويق
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

مدى فعالية الترويج في التاثير على القرار الشرائي للمستهلك النهائي-دراسة حالة فاميلي شوب تيسمسيلت

Thumbnail
View/Open
مدى فعالية الترويج في التاثير على القرار الشرائي للمستهلك النهائي-دراسة حالة فاميلي شوب تيسمسيلت (7.048Mb)
Date
2018
Author
ميهوب, خير الدين
Metadata
Show full item record
URI
http://193.194.79.39:81/dspace.univ-tissemsilt.dz/handle/123456789/1180
Collections
  • تسويق [107]

Copyright © 2022 | Tissemsilt University | Catalogue-Biblio | Moodle~E-learning | FaceBook
Contact Us | Send Feedback

@univ.tis@univ.tis
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Copyright © 2022 | Tissemsilt University | Catalogue-Biblio | Moodle~E-learning | FaceBook
Contact Us | Send Feedback

@univ.tis@univ.tis