Toggle navigation
English
العربية
français
English
English
العربية
français
Login
Toggle navigation
View Item
DSpace Home
C- Faculté des Sciences Economiques, Commerciales et des Sciences de Gestion - كلية العلوم الاقتصادية التجارية و علوم التسيير
Département de Sciences Commerciales - قسم العلوم التجارية
- مذكرات الماستر
تسويق
View Item
DSpace Home
C- Faculté des Sciences Economiques, Commerciales et des Sciences de Gestion - كلية العلوم الاقتصادية التجارية و علوم التسيير
Département de Sciences Commerciales - قسم العلوم التجارية
- مذكرات الماستر
تسويق
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Search DSpace
This Collection
تأثير هندسة عرض المنتجات على السلوك الشرائي للمستهلك بالأقساط- حالة فاميلي شوب تيسمسيلت
View/
Open
تأثير هندسة عرض المنتجات على السلوك الشرائي للمستهلك بالأقساط- حالة فاميلي شوب تيسمسيلت (4.938Mb)
Date
2018
Author
بلال, فاطمة, الزهراء
مولاي, نصيرة
Metadata
Show full item record
URI
http://193.194.79.39:81/dspace.univ-tissemsilt.dz/handle/123456789/1156
Collections
تسويق
[107]
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register