Toggle navigation
English
العربية
français
English
English
العربية
français
Login
Toggle navigation
View Item
DSpace Home
C- Faculté des Sciences Economiques, Commerciales et des Sciences de Gestion - كلية العلوم الاقتصادية التجارية و علوم التسيير
Département des Sciences de Gestion - قسم علوم التسيير
- مذكرات الماستر
إدارة الأعمال
View Item
DSpace Home
C- Faculté des Sciences Economiques, Commerciales et des Sciences de Gestion - كلية العلوم الاقتصادية التجارية و علوم التسيير
Département des Sciences de Gestion - قسم علوم التسيير
- مذكرات الماستر
إدارة الأعمال
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Search DSpace
This Collection
دور أساليب الرقابة في تحسين جودة المنتج الخدمي - دراسة حالة بريد الجزائر تيسمسيلت
View/
Open
دور أساليب الرقابة في تحسين جودة المنتج الخدمي - دراسة حالة بريد الجزائر تيسمسيلت (1.910Mb)
Date
2017
Author
زياني, مليكة
رهواني, خيرة
Metadata
Show full item record
URI
http://193.194.79.39:81/dspace.univ-tissemsilt.dz/handle/123456789/811
Collections
إدارة الأعمال
[178]
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register